Åhh... jefla hemmafest.

Skulle ha haft hemma fest i helgen. Bestämde på fredagen, sen så blev det bortbytt till lördag och sen nu måste jag ha det på fredag iallafall och dem flesta kan inte komma.. eller jo runt 8-9 och vill sova hos mig?!
6-7 killar i min säng? 
Det tror jag inte!
Neeee verkligen inte..
Men jag vill ha den nästa helg istället men det håller dem inte med om.  
Bland annat killarna som jag och Freja var med innan jag bara stack till jakob, och inte hann säga hejdå den natten jag fuckade till det för freja, hon var bland annat illa tvunget att kyssa en snubbe på krogen med världens äckel kaffe tänder.. hahahahahah!
Jag och Freja alltså..
Ah men.. som sagt så vet jag inte vad jag ska göra, det blir så jäkla tight med tid i helgen.
Vill ha den nästa helg! 
Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0