Blir en härlig hemmakväll idag..

Orkar inte göra något speciellt idag fast man borde passa på?
Sitter och spelar hög musik och känner hur bra mitt liv känns just nu.
Är sådär positiv på allt idag även fast allt inte är så positivt.
Jag är glad för att det är snart är jullov, jag är glad över att jag och Alicia är vänner igen, jag är glad över mina resor hit och dit, jag är glad för att det är snart är julafton och nyår och jag ser fram emot nya nyårlöften!
Sluta äta godis, tagga ner på all dricka, sköta skolan och sluta ta emot så mycket skit från människor i min omgivning och fixa ett jobb.. Glömde ju fråga alicias mamma om jobbet!

Men men..

Känns som riktigt duktiga nyårslöften. Ellerhur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0