Dagbok/funderingar/Nyårslöften.

Mitt jävla huvud. Jag dör snart. Har ett fett stort blåmärke i ansiktet. Jätte fint.

Intressant?
Don't think soo..
Istället snurrar miljoner med tankar i mitt huvud som kärlek, mina otroliga nyårslöften osv.
Kan ju börja med att förklara mina nyårslöften.

1. Jag ska aldrig någonsin i mitt liv mer skära mig vare sig jag är djupt deprimerad eller inte. Det har varit så himla jobbiga två år så ni anar inte. Behanlingstiden, där allt började. Soc som förstörde mitt liv. På bara några månader, min familj gleds bort från varandra. Och nu är jag 16 år, suger i skolan osv.. Fast hellre vara en loser i skolan, än att vara en plugghäst *utan liv*. Ni förstår?
Aldrig mer skada mig själv.


2.
Sköta skolan bättre. Mina betyg sitter lite sisådär.. Skönt med Jullov ska ni veta. Nej men fokusera lite mer på skolan. Jag har skolkat i över ett år och jag klagar fortfarande.. Jag är skoltrött som vilken annan tonåring som helst.



3.
Ska försöka komma bättre överens med mina föräldrar, det är pappa och jag som har våra stora bråk hela tiden. Men ska försöka bättra mig så jag kan prata med båda två.. Vill ju kunna det!
Men tror inte det skulle gå till riktigt så.. hehe.



4. Sluta lägga mig i andras bråk, glider oftast med i bråk fast jag inte vill. Men om någon tjaffsar med någon jag gillar så blir jag gaalen och lägger mig i. Bara sluta lägga mig i och sköta mig själv :) Vad som angår andra angår andra. Inte mig själv.


5. Kärlek.

Är krossad. Har tappat förtroende för att det ens finns lycklig kärlek.
Nu vet jag inte vad jag ska göra längre.

Det här är dem ABSOLUT SISTA tårarna jag spiller för allt skit mellan mig och Dan.
Den jäveln..




6. Sluta äta.
Kanske lite fel ord men sluta äta godis chips och så. Sen behöver man ju inte äta så mycket som jag gör nu haha,
Mitt Mat Schema kommer vara något pyttelitet, ett äpple om dagen eller så.
Och förklara inte för mig vad jag ska göra och inte göra friends. Är mycket medveten om vad jag gör och inte gör. Hej drömkropp!



Kommentarer
Postat av: Linahh:)

Komigen, du vill verkligen inte banta så att du ser ut sådär som hon å bilden! Sköt om dig på rätt sätt!<3

2010-12-31 @ 18:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0