Ett super långt test.

Vissa frågor har ni redan sätt mig svara på. HEHE


Du heter: Nathalie
Smeknamn: Nattie..?
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen.
Beroende av: Facebook

Vem behöver du mest just nu: Vatten, är sååå törstig.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mina ben haha!
Brukar du skratta för dig själv? Alltid haha.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? *Du är mys.<3*
Var bor du? Gullmarsplan.
Trivs du där? Jaa
Vad har du för mobil operatör? Comviq
Är du allergisk i mot något? Hasselnötter 
Hur svarar du i mobilen? Hallåå?

Vem ringde du senast? Daavid.

Antal timmar sömn inatt: typ 7-8
Sov du ensam? Jaaa det gööör jag.

Brukar du komma i tid? Ibland

Hur känner du dig nu? Trött och sliten :(
Är du smart? IQ befriad!

Är du aktiv i skolan? Neej oftast inte haha.

Vad saknar du: Sommaren!

Hade du en bra kväll igår: Typ..?
När brukar du oftast gå och lägga dig: olika men runt 00-02

Är du blyg? Beror på till vilket sammanhang

Sysslar du med någon idrott: Nej, gud. SKulle inte falla mig in på det nåågonsin.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Lätt. Fast inte!
Är du bortskämd? Nej

Vad gör du i morgon: Skolan.
Vad är det värsta du vet? Ångest.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur min ekonomi ser ut hehe.
Vad behöver du just nu? Maaassaaage!

Vad längtar du till? Julafton, Nyår, Lov och Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja! ♥
Vad är det finaste du fått? En örfil av min bästa vän Alicia. hihi♥
En speciell dag du minns: Finns så många så jag vet inte riktigt vilken jag ska välja!
Hur gammal är du: 16

Tycker du om någon just nu? Jaa.
Om fem månader: Är det sommar.

Du samlar på: MONEY MONEY
Gröna eller röda äppeln: Röööda, mycket godare än dem gröna..
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mirre.

Vilken tid gick du upp idag: 6 

Har du sovit i din egna säng inatt: Jaao
Har du strumpor på dig nu: Jaa, sjukt kallt annars ju!
Vad ska du göra ikväll: Ehm.. ska sova straxt?

Är det okej att gråta: Ja.

När grät du senast: Lördags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Skulle få panik och skrika rakt ut och dra sikte mot stan med detsamma!

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på!

Har du piercing: 2 stycken!

Vill du gifta dig: Jaa

Vill du ha barn: Nee.

Solar du ofta: Inte på vintern men annars jaa!
Är du bra på att laga mat: Kan diskuteras, men joo fan jag vet ju hur man kokar pasta iallafall!

Gillar du att dansa: Aaaaa

Är du flygrädd: Nää!

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca cola..

Vilken är din favoritglass: Ben&Jerry Strawberry Cheescake.

Tror du på ett liv efter döden: Vet inte.

Tycker du om sushi: Har aldrig ätit det!

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du tandläkarskräck: Nej och har aldrig haft hål.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska lätt!

Vilken ögonfärg har du: Grön/blåa

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Mm

Biter du på naglarna: Jaaa :(

Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig typ.
Senaste låt du hörde: Bumpy ride..

Vad gör du på helgerna: Varierar.. aldrig! 

Festar.. osv!


1. Tre namn jag lyssnar till: Nattie Natta & Gunnel haha.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mina ögon
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är galet slarvig..
4. Detta är jag rädd för: Kryp och nässlor.

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Komplimanger, skvaller & Sallad!
7. Detta tycker jag om att göra: Kompisar, festa & sjunga..

8. Detta vill jag göra just nu: Gå och lägga mig

9. Bästa känslan: Att känna sig stolt över något bra man gjort.

10. Värsta känslan: känna sig sårad.

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Omtänksam och .. gullig.
12. Är jag kär just nu? Ja.

13. Jag vill gifta mig: När jag är äldre

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: uppnå mina drömmar och göra något heel galet.
15. Min käraste ägodel: Mobilen och datan!

16. Något jag vill ha i present: Jääävla massa blommor, ( Älskar blommor) , nya hörlurar.. mina gick sönder.. SMART ÄRTHJÄRNA som man är och smink? 

17. Detta har jag på mig just nu: Mjukiskläder

18. Favoritkläder: Inte jeans iallafall

19. Favoritdjur: Katt och Lejon.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Hip-hop 80 tal och RNB
21. Favoritlåt just nu: HEY MATTHEW HEHE.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste, musik och bild. - Tråkigaste - NO & MATTE!
23. Stjärntecken: Lejon ;) 

24. En bok jag älskar: Pojken som kallades Det.

25. En film jag älskar: Titanic!

26. Tv-program jag gillar: Scrubs..

27. Favoritdoft: Kiss me.

28. Detta äter jag gärna; Donken!

29. Dricker helst: Fanta eller cola

30. Favoritgodis: Lakrits!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Amsterdam, Grekland och Maldiverna!

 

32. Min längd:1,74

33. Jag tror på: Ödet

34. Jag spelar: Nada!
35. Person jag beundrar: Inte en jävel :D

39. Det här tänder mig: Tyska ;)

40. Det här gör mig avtänd: Svett acneproblem och annat äckligt.

41. Favoritfärg: Svart och Rosa.

42. Favoritcitat: Regler är till för att brytas.

43. En hemlighet jag vet: En hemlighet är en hemligthet?

 

45. Senast köpta skiva: 9 år sen jag köpte en skiva sist. 
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mitt hååår är katastrofalt just nu..

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Ett lejon!

50. Vad lyssnar du på just nu?: Blandat.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Skolan, ute i sickla .. och nada? 
52. Var är dina föräldrar födda?: Sverige & Finland.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Typ ladda ner program.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Ingen aning

55. När badade du i en pool senast? HAHA..

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Mm TYP hundra år sen!

57. Hur många barn vill du ha?: Ingen.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz..

60. Vad har du för TV-kanaler?: Allt möjligt men cartoon Network är bäääst! 
61. Har du åkt moped någon gång?: jaaa!

62. Har du busringt någon gång?: Ehhh jaaa!

63. Har du fått felparkeringsböter?: nOOOppe!

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump: Jaaa om det var stensäkert att den inte skulle gå av!
65: Hur många är ni i din klass: 25 kanske?

66. Har du en egen trädgård? Nääe

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Tom&Jerry!

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Kaske..

69. Badkar eller duschkabin? Baaadkaar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Ingen!
71. Vad har du för hårfärg? Blont!

72. Chips eller popcorn?: Chips..

73. Vilken färg på läppstift använder du?: rött och Rosa men jag använder det inte så mycket längre.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Whaaat?!

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nee inte en enda haha!

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äppeljuice

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Moi and Alicia idag på donken!
78. Favoritchoklad?: Marabou

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: I somras typ? 
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Näää!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? Nix!

85. Pepsi eller Coca Cola?: Coooola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Noppe!

87. Vad var det senaste du handlade?: Godis.

88. Har du kräkts offentligt? Ja. 
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Hitta den sanna kärleken

 

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Beror på men det skulle inte jag falla mig in påå..

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Pappa för ett tag sen.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Flintis!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Nada.

96. Vad har du i din väska?: smink och gud vet vad.
98. Vad är du tacksam för idag?: Att jag inte blivit påkörd haha!


1. har du kille? Nej

2. om ja vad heter han? Inget

3. om nej, är du på G med någon? Vet inte, Nee!

4. vem smsade du senast med? David

5. vem är den 5 kontakten på din mobil? Amanda
6. hur ofta äter du kebab pizza? Aldrig typ.

7. brukar du sola solarium? Har inte gjort :)

8. vem är din bästa vän? Alicia tralala :)
9. har du syskon? En

10. vad heter han/hon/dem? Ibrahim.
11. vilket nagellack har du just nu? Gammalt rosa ahaha!
12. vad står det på det 6 smset du har fått? *Skulle vi ses på lovet <3 :)*? 
13. och vad svarade du på det? *Jaaadå, hör av mig senare i veckan <3* 

14. vem skrev du senast jag älskar dig till? J

15. vem är dina närmaste kompisar? Alicia Freja och Merita

16. vem bråkade du senast med? Linn och Patrik.

17. vilken skola går du på? En kristen skola i Nacka.. haha!

18. har du haft en tidigare blogg? Mmmm

19. om ja, vad hette den? nattiiih.devote.se
20. när var den lyckligaste dagen i ditt liv som du kan minnas?: Oj finns så många!

21. när var den olyckligaste dagen i ditt liv som du kan minnas? När min ena bror Özkan gick bort.

22. hur ser ditt rum ut? Riktigt fräscht nu faktiskt!h
24. vilka är med på den 7 bilden på din mobil? Har inga bilder på moobilen ;) 
25. hur många läsare har du? Varierar ifall jag kommenterar på andras bloggar eller inte. Men blandat!
26. hur ofta bloggar du?  Vardagligen iallafall!


FINITO.

Godnatt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0