Förlåt så grymt mycket jag borde inte klaga på kärleken..

Vill inte bli nästa Depp bloggare, känns lite små patetiskt igentligen. Att vem som helst kan komma, läsa och igentligen inte förstå varför jag är ledsen. Men struntsamma.. det är bara att undervika mina dåliga dagar!
Hihi, när jag ringde Mirre tidigare idag så fick jag snacka med en hel del killar som ser fram emot att jag ska komma sen!
Ena killen jag snackade med skrek att det var GUUUUUUUUUUULD. Tihi.. Sen fick jag även snacka med en kille som JAG tycker är riktigt snygg. Dock har han en tjej.. men kan nog få honom att lämna henne för en vecka..? Hahaha!
Har faktiskt lyckats med att vara med killar som har haft tjejer tidigare, (Det låter slampigt) Men jag kan ju mena vad som helst när jag säger det, det vet ju inte ni.
Det kan ju handla om endast kyssar eller liiite för mycket kramar..
Synd att flickorna tycker så bra om sina pojkvänner.
Aja jag borde inte klaga på kärleken förrutom mitt skit förhållande med den där MUSLIMEN i två år men efter det på mindre än ett halvt år så har jag haft små förhållanden i smyg, har haft mina strul och mitt första girl on girl.
Har haft ett toppen halv år med min bästa vän som hjälpt mig upp på toppen.. Några roliga/Fail händelser..

Gay festen
- Den misslyckade jävla gayfesten med feta lesbiska manga brudar, Vi var dem som blev mest fulla, hade mest kul medanst alla feta brudar satt på sitt arsle och gjorde nada.. Våran första reaktion var.. Whatafuck? - Även fast jag fick ha mitt *roliga* HAHAHAHAH!
Min födelsedag- Den blev ju en ren katastrof.. tack vare vem? Muslimen. :)
Prao veckorna med Alicia- Filmerna vi fick med oss på värde av 6500 kr hihi.
Vilsna i Orminge- Så jävla fail. Jag och Alicia gick vilse i Orminge och det tog oss en timme att hitta tillbaka i centrum. Så snodde vi en kundvagn och så körde vi hem.. på fyllan.

Värsta händelserna med Freja..

Kan inte skriva ut den värsta händelsen.. Den är ändå så fruktansvärd..
Misshandeln, polisen.. Usch!
Random killarna.. Min stulna kamera. Alltså ja.. det räcker så bra så!

Missade tåget.. - Natten då vi träffade några killkompisar och missade sista pendeln, Vi fick sitta ute hela natten i en park. Men vi hade det rätt chill sen iallafall.

Och den natten jag lämnade Freja ute med 12 killkompisar för att träffa jakob. Faaaan vad sur hon var på mig dagen efter. HON FICK KYSSA EN BÖG med kaffetänder. hihi - och satt på krogen vid halv fem.


Har miljonertals minnen.. Hihi.
Har alltid skyddänglar med mig, för jag gliiider jämt undan i dem värsta händelserna på min älskade räkmacka..
Kan tyvärr inte skriva ut allt. SYND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0