Gaaalet i idrottshallen.

Glömde ett linne så jag var inte med.
Han glömde dock att ta frånvaron haha så jag får ingen frånvaro antagligen.
Alla springer runt och skriker. Är överlycklig som inte är med!
Har spelat in mitt tal på Alicias data så hon är uber gullig som kunde fixa och skicka in det åt mig sen ikväll. Sen så ska jag ju göra klart min låt och spela in den imorgon .. öhh wish me luck!
Kommer vara ett rent helvete. Har fastnat i andra versen och kommer ingenstans.

Sitter och snackar med Daackie på FB och sjunger MAGNUS UGGLA som vanligt.. Men ingen som är inresserad på att lyssna i allafall haha!
Tror dem spelar spökboll?
Whatever.. Lite uppdate.
Ska snart hem, Hoppas man hinner med 42:an som går halv........ Annars dööör jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0