Godmorgon

Hej där! 
Har varit vaken sen klockan fem men skulle igentligen ha pluggat men facebook tog över tiden. Suck.
Gick och la mig vid två så jag har bara sovit i tre timmar men jag sov ut i lördags. Hela dagen + kvällen gick till att sova eller att ja ligga i sängen.
Mådde verkligen dåligt.. fast sen igår när min älskling hörde av sig.. Så lättade det en aning.
Passade även på att morgon messa honom, fast han sover antagligen. Hoppas han vaknade av det. Det förtjänar han verkligen! 
Iofs.. det är väl tid att gå upp nu i vilket fall som helst..?
Aja, kolla vad som står utanför mitt fönster just nu?!
Dålig bild men iallafall.
Rätt äckligt att dom slickar varandra i röven. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0