Godmorgon.

Vaknade upp för ett tag sen.. sov rätt sent igår.. kanske runt fem.
Kunde inte sova för jag var rätt ledsen så jag ringde upp mirre så snackade vi på ett bra tag.. Men det fick mig inte på bättre humör utan jag var tvungen att lägga på eftersom jag var så pass ledsen att jag inte kunde koncentrera mig på något mer än att bara gråta.
Orkar inte ta upp varför just här men.. strul här och där, tankar hit och dit. Kärleken bara suuger. Allmänt bara och det blev för mycket.

Vill bara ha någon att luta mig mot, få stöd ifrån. Vill ha den där känslan. Känslan att kunna ringa upp sin pojk/flickvän mitt i natten. Att kunna åka till personen man älskar. Veta att det finns någon som saknar en osv.
Men efter min tid med ÄCKLET så har jag knappast inget förtroende kvar för varken det ena eller det andra. Han är det största svinet i Sverige man kan hitta det kan jag garantera er. 
Leker så mycket och är så lite.. Förrutom en halvt föräldrarlös liten bitch utan liv. Som slår sin partner, är riktigt jävla elak och är en riktig våldtäcksman.

Well well mår inte så bra idag heller, känner typ inuti hur jävla lust jag har att falla i gråt igen. Men det hjälper inte mig, känner mig bara dum då.
Hehe. Har verkligen en super dålig dag.. Vill ha en ny vecka och sysselsätta mig med skolarbete.. EH.. ah eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0