HEM LJUVA HEM!

Äntligen hemma!
Som ni vet så fick min pappa värsta hej kom och hjälp mig anfallet och jag var tvungen att följa med honom till södersjukhuset., ( erbjöd att göra det) eftersom han inte ens kunde gå själv.
Tänk er att ha så ont att en vuxen man börjar gråta, och inte kan titta och GÅ?!
Vi fick sitta på sjukhuset från halv tio tills NU!
Han fick massa mediciner och köpte sjukt starka mediciner för 1300 kr!! Plus ett par andra för 1000 kr..
DYRT ELLER VAD?!
Medanst pappa höll på att dö av sin huvudvärk så invaderade jag godis automaten. Hann nämligen inte käka något.. hehe!
Vi fick vänta ca två timmar på doktorn och sen fick han ligga med syrgas och han fick sprutor. 
Stackaren!
Hoppas han kan sova nu. Gubben har inte sovit på två dagar nu.. Om han somnar och får ett anfall så får jag eller mamma åka tillbaka till akuten för tredje gången idag.
Dock så gillar jag inte sjukhus. Huset av sjukdomar! Kände mig sjuk bara av att se dörren mot akuten..
Gick vilse också. 
HATA SJUKHUS!

Vänte rummet...
 
Pooor daddy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0