Hemma!

Kom precis hem, gud så skönt för det är fruktansvärt kallt ute.
Ville inte åka in till t centralen, en kompis var där och det var galet mycket folk så jag sprang runt söder om stan vis medis och skanstull istället..
Skönt faktiskt, det tar typ 4 minuter därifrån hem med buss. :)
Fick iallafall hem en canada myströja och ett par hörlurar. Dör utan musik.
Ska in på Söndag morgon till stan och köpa en julklapp till Alicia, hann inte göra det nu eftersom jag blev tokig på alla människor som sprang runt och trängdes.
Mamma och pappa tog sig en öl på någon krog och när jag var klar gick jag dit och vem ser jag, EN riktig jävla pudding.
En as snygg kille med sina kompisar beställde varsin öl.. höll på att dö när han tittade åt mitt håll. Han hade säkert precis fyllt 18 eftersom han såg så jävla ung ut.
Asså en kille i min smak, men då larvade pappa sig och jag drog innan jag skulle få skämmas haha..
Och nu.. vad gör jag?
Lagar julmat.. mamma tvingade mig rulla ihop köttbullar, tänk er.. äckligt slaffsig köttfärs.. usch :(
Och så dricker jag cider.. Yummy!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0