Hemma nu..

Heey.. äntligen hemma.
Vilken jävla julafton.. asså den var rätt mysig men ändå.. hade ingen julkänsla.
Jag var tvungen att stressa sjukt mycket och det slutade med att jag blev galet sur och råkade bränna hål på mammas finbyxor med strykjärnet.. bra jobbat!
Åkte och köpte en hel bukett med blommor till mormor och taggade mot naCKISH.
När vi kom dit så var min morbror hans fru, min tjejkusin och hennes fjortiskompis där. Var inte så bra stämning när fjortisen var där men dock så brydde jag mig inte såå vi glodde på kalle anka och käkade lite, sedan taggade dem vidare och det var menningen att vi skulle dit senare men då hade det blivit massa krök antagligen.
Min bror kom aldrig och jag blev rätt ledsen men jag kommer antagligen klippa alla band med honom. Blev dock ledsen för jag fick özkan på tankarna, Han var alltid den som var min favorit bror och killen som alltid varit med och firat jul med oss.. i 20 år.
Men valde att inte säga något, det var så bra stämning där.
Fick iallafall massa present kort till kläder så ska väl dra ut på mellandagarna och checka!
Det är såå läskigt för min mormors man frågade vem jag var, han har blivit dement.. Han ser mig som en tre åring FORTFARANDE. :(
Ajaaa..
Uppdaterar seeen med bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0