jag älskar ulen!

JULEN ÄR UNDERBAR ioch jag älskar alicia och mina föräldrar och min J och mitt allt!
är så lycklig just nu!
Fick en tidig julklapp, en touch mobil : )
och snackade med J typ från halv nio tills nu, asså trooor nog att jag blev mer glad av att prata med han än att jag fick julklappen haha!
för samtidigt som jag snackade med honom så fick jag min julklapp men jag slängde bara mobilen åt sidan och fokudserade att snacka med honom.
love love love love loe love1
jUUULAFTON OM TVÅ MINUTER HAHAHA, åghhhh älskar julen. : )  
Imorgon blire mta mamma vid hennes skit jobb och tagga till mormor, bloggar när jag är hemma och när jag har tid.
PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0