Jag och åka Skidor?

Freja kom med iden idag när vi satt och käkade att jag hon och några till ska åka skidor i Hammarbybacken på onsdag.
Jag var sjukt på DÅ, men nu är jag jätte nervös. Backen är ju brant som helst och jag har aldrig åkt skidor förr..
Därför är jag jätte nervös. Men hihi let's see.
Det är så pinsamt för jag kommer se stel ut som en pinne och så kommer jag bara ramla ner för backen.. och rulla ner istället för att glida på skidorna.
Kan redan se mig själv framför mig. Kan ju för helvete inte ens åka skridskor... HAHA!
Aja isåfall lär dem få sig ett jävla kult skratt.. för resten av livet. Ska se till att ingen tar fram kameran bara. HEHE
Annars kommer jag sätta mig på arslet vägra åka och sura.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0