Kiimsan!

Kim skev till mig idag.
Han var besviken på mig för att jag inte hört av mig men jag blev lite förvånad eftersom det är jag som hört av mig sist iallafall.
Men men, jag var tvungen att ringa upp honom så snackade vi ett tag och nu smsar vi för fullt :) 
Kul kul kul, älskar killens dialekt!
Göteborska är så jääävla sexigt! 

Minns första gången jag camade med honom, då var han CLOWN. vart sjukt rädd först haha!!
Han är iallafall en sjukt kul kille som jag verkligen tycker om. 
Tur för hans flickvän att ha en sån pass bra kille. Om jag vore i hennes kläder så skulle jag hålla hårt i honom :).


Kommentarer
Postat av: Abdullahisabrina

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-29 @ 07:04:33
URL: http://abdullahisabrina.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0