Kortfattat av dagen.

1. Vaknar upp hos Alicia. 
2. Vi går upp.. äter frukost..borstar tänderna.. går fram och..
Blablabla.
Skola tillbaka till henne och bara allmänt vara.

Igår åkte jag sjukt sent till henne och T ville att jag skulle ringa honom.. hihi kuunde bara inte motstå det, men då började Alicia att apa sig så vi båda utbrast i skratt och jag kunde inte koncentrera mig på att prata med honom.
Dock så blev han inte sur som tur var. 
Han är sååå sööt. 
Aja.. veckan ser lugn ut. Vet iaf att jag och Alicia ska upp på backen i boo gård och ÅKA PULKA HAHA.
Det vill man ju inte missa att se kan jag tänka mig, och sen så ska jag och freja på fest.. kanske ja eller vi skulle planera sen.
Åhh mys, på måndag ska klassen ut till Gamla stan på julmarknad.. som vanligt drar jag och Alicia och fikar. Mysmysmysmysmys.. Finns inget mysigare!
I love it!
Whatever.. nu ska jag tok smsa till allt och alla!
Och ska fortsätta att bråka med äckel Patrik och Linn i Örebro..  Vet inte varför jag alltid måste lägga mig i så fort något händer, men man kallar inte Mirre för subba! . Blir galen. Skulle kunna misshandla dem små äcklerna till DÖDS.
Grovt men ja.
Who cares?! Inte jag!

HEJ HEJ HEJ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0