lyycyckcliiiug!

Nu jävlar är jag riktigt glad. Jag och Merita har slagit 16 timmars non stop talking. Mer, 17?
Vi väntade faktiskt på att * skulle höra av sig, så vi satt uppe heela natten och väntade av spänning haha.
Sen såå snackade jag och han på FB.. och han var så jävla sööööt. Blev verkligen riktigt lycklig..
Älskar killen.♥
Han blev dock slagen av någon jävla muslim, /Sorry mitt ordspråk./ Tyckte verkligen synd om honom.
Sen snackade vi iaf liten snabbis i telefoon, saknat hans röst och han var så otroligt jefla söt. Man ville nästan skrika haha!
Ska iallafall ringa honom imorgon vid två.
Och nu ligger jag i sängen och mirre i luren.. fortfarande. Ringde upp henne efter samtalet med bebi. KLAAART hon ville veta vad han saa!
Men nu ska jag sova och hon med.. dock så lägger vi inte på. Utan sover med varandra i luren.
Mys. ♥
Haar också skickar iväääg ett mess han ville ha. tihi.
Nuu ska jag sooova riktigt jäääääävla gott.
Nattie!

Haha, tääcker över honom.. annars blir det väl nya osanna rykten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0