Om tankar var en drog så skulle jag dött av överdos.

Det sticker i hela mig.
Mitt ansikte är svullet och min kropp är röd flammig.
Inuti mig så vill jag explodera och gå i tusen bitar.
Jag är obeskrivligt ledsen det gör så ont i mig att jag just nu bara vill bort. Jag hyperventilerar och tårarna forsar ner.
Har aldrig varit såhär ledsen.
Försöker andas men för varje andetag så gråter jag ännu mer.
Jag rullar fram och tillbaka i sängen och bara gråter.
Känner mig som ett spädbarn. Gråter gråter gråter och gråter.
Det gör så ont ont.
Har försökt vara stark men det här går inte längre, jag har brytits ner helt.
Varför fick jag inte som jag önskat?
Jag är helt nere. Det är verkligen illa. Känns nästan som att jag inte har något att leva för.
Det är illa.
En natt utan sömn.
Jag orkar inte mer.
Herregud kan knappt inte andas. Imorgon ska jag ligga nerbegravd i sängen hela dagen.
Om det gör lika ont då som nu. Så kommer jag nog aldrig gå upp igen.
Kärlek är inte vackert. Det är hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0