Pinsamhet del 1.

En av alla mest pinsamma saker jag gjort är nog den gången jag bjöd hit Alex från Enköping. Vi gick på bio ihop och jag lät honom sova hos mig.
Det roliga var att vi aldrig hade träffats utan han bara kom.  Vi var så taggade på att träffa varandra att vi ljög ihop en liten trudilutt så han kunde komma så snabbt som möjligt.
Fattar ni hur udda det blev sen?
Iaf det som var det värsta var att när jag följde med till stationen så kramade han om mig.. säkert i två minuter innan han släppte mig. Sen blev vi TILLSAMMANS.
Fast han var inte alls min stil så jag dumpade honom nåågra dagar efter.
Haha fyfan vad pinsamt.
Första och sista gången.
Hoppas han inte läser min blogg nu fortfarande men iallafall!
Har ni gjort något sådant pinsamt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0