Saknar mina Skåne pojkar!

Kidde fyller 18 idag.. åh saknar honom sjukt mycket.
Anton också och Jonas, Vincan och mattie, Vill ner till skåne igen.. men bara för att träffa dem.
Faaaaaaaaaaaaaaaan vad jag saknar dem..

Familjen Andersson ;) . Dem var man alltid med. Mitt EX , samtidigt som jag var kär i hans storebror Kidde.. HEHE..
Iofs så var jag bara tolv medanst han var fjorton, han gillade mig men.. jag var galen i honom haha. Men han tyckte om mig.. Men han tog avstånd när jag blev *sjövild*. Inte så konstigt :)
Tolv år och kär i en fjortonåring som gärna vill ha en flicka som är mycket äldre än en själv.

Kommentarer
Postat av: lindshe

Nu är det bara en dag kvar till jul! Tagga :)

Jag fick ett paket på posten idag, en julklapp lite för tidigt alltså :)

Vad tror du att det var för något i paketet?...

2010-12-23 @ 19:05:49
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0