Shiiit.

Måste skriva klart min låt innan på fredag.:(
Har kört fast helt nu. Så jag gör NADA today!
Min skola suger ibland vet ni varför? , därför mina lärare inte planerar ordentligt.
Hur i all friden ska man lyckas göra klart allt?
Denna vecka så hade vi :
1. Engelska redovisning.
2. Konstredovisning.
3. Svengelska redovisning.
4. Bokrecension.
5. NO/matte prov.
6. Musikinlämning.
Eh.
Dem borde kanske planera upp lite bättre?! Man lägger ju ner massa tid på bara EN sak?
Plus att man inte ORKAR plugga hela tiden..

Jag idag på slöjden.. Inte nog med att vi målade sönder väggen, så kladdade jag ner min hand!
Jag älskar att leka med målarfärg. hähä.!
Ich liebe es!

Dann habe ich die Liebe zu schreiben plötzlich in deutscher Sprache.;)
Crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0