Soover fortfarande inte.

Gick ut en sväng. Jag är gaaalen.. seriöst veem går ut så jävla sent?
Stötte på min granne som höll på att svimma när han såg mig, Haha .. skrämde tydligen honom. 

Tvättade iallafall mitt löshår.. haha så tråkigt utan bilder annars.
Jag tvättar alltid av håret i ljummet vatten.. fråga mig inte varför!
Använder Schampoo, dock vanligt.. (Vilket man inte ska) - Man kan köpa schampoo för löshår.. nästan vart som helst.
Taaadaaa! 
Vissa tror faktiskt att jag har så pass långt. Till och med en kille jag känt i två år.. Han vet än idag inte om att jag har löshår haha!
Fast har fått jätte friskt hår och lagom långt så jag använder inte löshåret mer än nödvändigt. Som till Nyår kanske? 
Ska köpa nytt snart Och till MERITA i julklapp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0