Tonight is a night that i wanna tell you, I love You.

Har satt på mig ett par kortbyxor och ett sov linne, intressant!
Har precis snackat klart med GBG mange, vi pratade om allt möjligt.. Typ vuxen saker.. ointressant men ändå intressant ni förstår?
Typ som terror dådet, Sverigedemokraterna, krig .. hehe. Sånt som jag knappast inte bryr mig om men ändå sånt som är så jävla intressant och höra på ibland.
Och nu ligger jag i sängen och kom på att jag skulle ha ring freja vid nio.. Åhh.. vet inte om hon sover ännu, antagligen inte men ska messa och fråga ifall jag kan ringa upp.
I övriga fall.. imorgon blir det skola, vad annars? 
Sen blir det nog hem och bara vara hemma.

Ligger och har lite ont i magen.. alltså inte sjukligt utan. Allmänt ont. 
Saknar J.

Det suger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0