Typ Merry Christmas!

Julafton imorgon! - redan..
Är inte alls taggad och julkänslan är borta med vinden.
Ska fira hos min mormor men känner inte för någonting just nu.. vill att det ska vara som förra året.
Då jag hade min julkänsla.. men jag har den inte.
Åh!

Ska försöka lyssna på bra julmusik imorgon och hoppas på att julkänlsan kommer tillbaka.
Wish me luck typ.
Efter nyår den 1 januari så kommer jag försöka tagga ner på all mat godis osv, och börja sagta men säkert med mina Ali piller och sedan träna som ett as. För till sommaren så ska jag vara Sliim.
Äckligt smal.. om inte värre.

Aja hehe. Idag ska jag till stan, ska bland annat kolla löshår till min älskling Mirre Pirre. :) Om det är super dyrt så köper jag det på mellandagsrean och skickar via post till henne.

Just nu sitter jag och segar vid datan.. fortfarande inte trött. Kill meee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0