Uppdateee!

Har inte orkat plugga ännu men måste ta tag i det. Snart.
Pappa är fortfarande kvar på sjukhuset och har ingen aning om när han kommer tillbaka, mamma är med honom fast det är skönt att vara hemma själv.
Imorgon så åker jag och Alicia från skolan vid elva tiden och tar ledigt från resten av skoldagen. Vi ska till Brännkyrka gymnasium och kolla runt där lite. Sen så ska vi käka antagligen. :)
Hmm undra om hon tar med sig datan imorgon?
Aja sen på fredag såå blir det så att jag faktiskt är med Freja istället och då kommer jag antagligen att äta julbord med klassen och föräldrarna.
Sen så drar vi till henne och träffar några av hennes killpolare (tror jag iallafall).
Sen på lördag så åker jag till Alicia ett tag och pluggar, sen så skulle jag träffa J och jag ställde in festen till nästa helg..
Så sover jag med honom och det betyder. NO UPPDATE! 
Sen ville Brodin träffa mig och jag ba.. Näääe tack. HAHA!
(En råååååååslemmig kille) 
Ahh.. såå är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0