Uppdatering!

Kom hem för ett tag sen, åkte till Sickla med bästis och käkade donken (NYTTIGT HEHE).
Vi satt där i två timmar och pratade om allt möjligt.
Sen åkte jag hem.. snackade med David i ca 40 min.. haha guud vad han tjatar om att vi ska ses, får klämma in en dag på jullovet då!
Och imorgon kanske jag ska träffa Tommiiie i staan, men vi får se.. Är så jäkla nervös!
Hehe.
Till helgen blir det.. Ut och åka pulka hihi, dock sent så ingen ser mig och alicia.. PINSAMT JU haha!
Blir inget festande i helgen heller, utan ja.. en lugn helg. Jag och alicia har iallafall bestämt oss för att träna. (Får se om det blir av?) Vi är riktiga jävla latmaskar.
Sen vet jag inte! Let's see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0