Godmorgon..?

Nej men hej och godmorgon sötnosar vaknade faktiskt klockan nio idag och gissa jag kräktes i natt och jag fick värsta panik attacken, jag hatar känslan. Nån som håller med?!
Så hur veckan kommer se ut för mig vet jag inte men jag tror inte att jag ska till skolan imorgon men det är upp till hur jag mår då.
Idag ska jag vara hemma och ta det lugnt mamma får gå ner och köpa glass till mig.. har jag bestämt.
Och imorgon kanske jag går till skolan men det är inte säkert alltså annars blir det en slapp dag.
Sen på lördag kanske jag åker till en killkompis och kanske snackar lite osv och på söndag ska jag och felicia till stan och köpa min jacka få se om allt annat löst sig tills söndag då för då blir det ändringar och om inte så blir det bara vi, kanske man ska passa på med A B ellerhur fellan? =D
Men nu ska jag ta mig en dusch..
Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: fellan

a b? xD

2010-02-11 @ 19:25:15
URL: http://chanelzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0