Godmorgon!

Hej och godmorgon!
Jag sitter uppe nu och spelar hög musik och dan gick precis iväg med ett krossat hjärta.
Allt som han gjort, han får sitt tillbaka.. ett år SENARE.
Jag är inte snäll utan jag är elak rakt igenom, jag såg hans ledsna ögon och hur han sjönk ihop på sängen med ett rått leende.
Jag tyckte inte direkt synd om han eftersom jag fått samma medicin av han tidigare med tårar och annat ikke bra.
Men som sagt senare när han stod i trapphuset lite små ledsen springer jag fram till honom och säger att jag bara skämtade.
Han sa att jag hade krossat hans hjärta.. men det var lika mycket som han krossat mitt.
Nu känns det rättvist iallafall!
Jag kommer med ett videoinlägg snart! ;)
+ deltagarna får vänta lite på veckans blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0