Godmorgooon!

Jag är alltid rätt tidig i skolan men så är det ifall man vill vara i tid!
Vi har arbetspass ända till lunch! Oh kill me please!
Jag har inte uppdaterat för att jag inte har haft tid direkt och igår blev lite misslyckat men tack iallafall Fellan för att du följde med!
Suck men idag när jag kom ut ur porten så snöade det!
Kan det bara inte bli vår eller sommar snart jag är så sjukt trött på Snövädret!
Aja..
Jag har inte så mycket mer att säga.
Men om ni vill ställa frågor och annat så nås jag antigen på Facebook Playahead!
Lägg till mig som vän vettja! :)

Facebook= Nathalie Eliisa Mattsson.
Playahead= Nattiih 
Blogg msn= [email protected]

Puss på er :)


Kommentarer
Postat av: Vinglaset

Längtar sjukt mycket till sommaren!

2010-02-17 @ 08:20:14
URL: http://vinglasets.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Heeej!



Forlat, jag kommer gora lite reklam for mig har.. :( Ja vet, det ar sjukt trist. Och du far hata mig for det! Meeeen...



Nu ar det sahar, jag tavlar om att vinna veckans blogg, sa kan inte du ga in pa min sida, & klicka pa lanken & rosta pa mig? Man kan rosta hur manga ganger som helst, men om du bara lagger en rost sa skulle jag bli jatte glad!!!!



Forlat igen... :( Hoppas du far en bra dag!!

2010-02-17 @ 12:15:06
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0