Gråter och gråter.

Och nej jag gråter inte för att jag är ledsen utan för att Dan och Akams mamma kommer till Sverige idag.
Jag är så ledsen men på ett bra sätt, jag menar hon kommer för att dra upp sina söner från djupaste mörkret hon älskar sina barn hon fick kämpa för att komma hit och just nu sitter hon på ett plan hitåt hon glädjer mig på nått konstigt sätt.
Alla gånger som jag hört akam gråta, och alla gånger som danar mått psykiskt dåligt när sin bror slutat äta mat pga av saknad av sin mor.
Jag har sätt både bra och dåliga sidor av dem bägge två men jag känner också att jag inte varit bäst för dan. Jag känner att jag varit jätte elak vissa gånger och jag fick ångest för det verkligen!
Jag hoppas att jag iallafall att han känt att jag funnits där vid sidan om, jag har alltid velat hjälpa till och alltid har jag velat säga det.
Men jag visste inte hur jag skulle trösta honom jag är inte den personen som sätt folk expoldera i luften förlorat sin pappa och veta om att hans två systrar fått avslag, och att den som betyder mest för han är sjuk.
Men nu om några timmar kommer det aldrig vara som det varit då och nu.
Både du och jag har växt bort ifrån att vara ute klockan två på natten skrika på tågen bråka med folk och ge varandra en massa sugmärken.
Ärligt tycker synd om alla små barn som inte kan visa att man har en kille mer än den lilla killen ger sugmärken, vilket också är fult kommer själv ihåg när man var tretton hur man hade fullt med pluppar i ansiktet men snart kommer man vitsas med en GULDRING på fingret sug på den!
Men ja alla kanske inte har bestämt sig för att förlova sig och då förstår man ju.
Idag är jag femton år gammal snart och om fem månader är jag sexton.. och om två år så är det vi för all jävla evighet.
Som vi sa då och som vi säger nu, du och jag mot världen.
Vi är som två oxar och vi ger inte upp varandra alls  och våran kärlek är som ett starktband som ingen kan bryta inte mer än vi.
Och det kommer aldrig hända det ska hela världen veta om, inte ens om hela världen får för sig att gå under.
Jag älskar dig och kommer göra det tills den dagen mitt hjärta stannar. Ditt namn kommer följa mig ner i graven med mitt hjärta Du är mitt allt och du är mannen jag ska gifta mig med och skaffa en stor familj med . Jag älskar älskar älskar älskar älskar älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska

Snälla söta rara, vill du klicka en gång på Bild-länken i mitt senaste inlägg? <3



Kan göra dig en tjänst? eller länka till dig på bloggen? :D



KRAM

2010-02-11 @ 02:35:32
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0