Hur som helst..

Man har uppdaterat som en galning och jag måste bara få berätta en sak!
Min killes mamma kom ju till Sverige för ca två veckor sen och han visade en bild på mig till henne och gissa om jag var nervös även fast vi inte var med varandra..
Och sen ser jag att han skriver till mig på MSN och jag trycker ner rutan på en gång av nervösitet.
Men sen visade det sig att hon var så inspererad av mig och tyckte jag var jätte snygg och skulle ta upp sin mobil för att fota min bild!
Det var som en grym lättnad genom min kropp hehe, så nu behöver man inte oroa sig för det längre men så är det.
Och vet ni vad min kille har gått med på att vi ska göra en videoblogg tillsammans när vi ses igen och hur läkert kommer inte det bli?
Två läckerbitar i ett nötskal ;).
Kommer bli riktigt kul , han tror inte att jag kan vara seriös någonstans när kameran dyker upp.. Vilket är sant vem vill se vanlig och tråkig ut?
Men vadå tycker ni då att denna bild ser hel galen ut? - Det tycker jag inte någonstans?

Kommentarer
Postat av: Maximilianalice

Nice site keep it up

2011-10-05 @ 09:58:25
URL: http://maximilianalice.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0