Jag känner att jag älskar mig själv.

Jag kallar det inte för ett Ego utan för Självsäkerhet.
Jag tycker bara att det är bra om man tycker om sig själv dock har ju folk sina brister, till och med jag!
Alla kan inte se perfekta ut heller för den delen men det är aldrig bra att hata sig själv skära sig och sånt.
Saker som har hänt har hänt och det tillhör nu det förflutna och det är bara att gå vidare hur svårt det än är.
Alla har sina dåliga dagar och det kan man absolut inte rå för.
Jag känner mig åtminstående glad och tacksam för att jag är född i Sverige och är född där jag just är nu!
Tänk om jag hade blivit född i Kina EX?
Eller hade typ blivit förståndshandikappad?
Föstår ni nu igentligen hur glad man borde vara?
Vissa färgar håret gör läppförstorningar opererar brösten och slutar äta endast för att se bättre ut?
Usch är bara trött på sånt folk.
Ni lär inte se snyggare ut iallafall, är man född ful så är man det. Sanningen kan vara jobbig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Super snygg blogg du har :)

lägga till varandra på bloglovin? =)

2010-02-24 @ 13:45:32
URL: http://sweetpiiinky.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker om dig..

2010-02-24 @ 14:25:53
Postat av: lovisa

det är sant. vi i sverige är sjukt bortskämda. jag tror inte ens att jag själv förstår hur bra jag egentligen har det här i sverige. söt är du också föresten:)

2010-02-24 @ 14:54:48
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jossan

härligt med självförtroende. men jag tycker nog att det är ens ensak om man väljer att operera brösten eller inte :)

2010-02-24 @ 17:18:34
URL: http://youngspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0