Nu Sitter man hemma!

Åh suck jag är så hima trött kom nyss hem och jag hade mattematik i två timmar, det gick snabbt men var långtråkigt.
Känns som jag bara vill gå och lägga mig för att sova men det funkar inte så då lär jag väl vakna runt elva och inte kunna sova under natten.
Idag är inget planerat mer än att plugga lite mer på SO:n och sen ska D ringa.
Jag hatar en viss person suck en tjej som jag är bekant med, som vi felicia och Alicia brukar driva med mig om att min bästavän kommer ni vet vem jag menar!
Jag menar hon har kille och går och försöker ta en annans kille , hon verkar iallafall rätt skabbig och.. Usch ja spyr på sånt omoget folk!
Aja struntsamma detta är ingen skitsnacks blogg men gå och dö!
Sånt folk .. är snuskigt äckliga.
Skulle inte förvåna ifall det var hon som kommenterade min blogg och frågade massa saker om min kille?
Aja!
Och den gången jag och Felicia var ute på stan så åkte vi till en kille i Skärholmen och jag slog till honom med knytnäven av ren ilska för allt hans skitsnack, den pedofilen!
Men så går det när folk går över gränsen.
Men nu ska jag iallafall chatta lite innan jag ska plugga! :)

Kommentarer
Postat av: Stylearea

Hej,

Du skriver att du är intresserad av nummer två. Vill du köpa den?

2010-02-18 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0