Stackars människa..

Liksom du tror du är speciell på något sätt, fast du ändå vet att alla vet vilken typ du är.
Man börjar tro att du inte mår bra igentligen.
Du var min såkallade bror du var en glad kille med sjuk humor och jag tyckte om att träffa dig osv för du har ju ändå funnits där för mig under vissa perioder.
Långa samtal när jag vart ledsen pga av vissa orsaker.
Men du förändras hela tiden, du springer runt på plattan och dansar håller på med precis alla tjejer du ser och det värsta är att du tror att du är en kung?
Helt plötsligt från ingenstans får du luft och ber mig dra åt helvete utan att jag ens gjort dig något.
Det är OK för mig men då tycker jag inte att du ska säga förlåt sen för jag kommer igonera dig i all evighet.
Bara för att du fått en att knulla med så får du luft och börjar bråka jag vet inte hur du tänker för sen när din tjej får reda på vad du gör bakom hennes rygg så blir du ledsen och ringer till mig?
Du är bara en av alla smulor i öknen som jag inte bryr mig om.
Jag är trött på folk som bara vill ha en där vid sidan för stunden.
Du bad mig dra åt helvete, det kommer jag aldrig glömma så från och med nu vet jag inte vem du är.
Det är inte mitt liv men börja ryck upp dig, ska du leva hela livet som en la diva det kommer inte räcka i längden.

Kommentarer
Postat av: Remiyvonne

Great site and interesting informations. THX!

2011-08-01 @ 11:51:15
URL: http://remiyvonne.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0