Stan snart!

Jag ska snart åka in till stan, det är en såån seeg dag nu så jag tänker inte sitta hemma..
Men jag lyckades för ca en halvtimme sen kliva upp ur säng helvetet och slänga in  mig i duschen och nu dunkar jag musik.
Har en träff med en kompis typ och vi tänkte dra på bio men vi får se hur det blir med det.
Ska iallafall inte träffa min kille i helgen och imorgon ska jag ju fira Nätis födelsedag jag vet bara inte vad jag ska köpa!
Vad brukar killar vilja ha? -  Jag har iallafall ingen störe aning men får se.
Hm och sen vet jag inte vad jag ska göra bara ha en hemma kväll kanske.
Och söndagen kanske dra ut och fika eller någonting men vi lär se..

Kommentarer
Postat av: vanessa

Fin blogg (: allt bra ?

2010-02-26 @ 22:41:11
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0