Starka känslor.

Jag skulle aldrig kunna svika dig vara otrogen mot dig eller försöka få dig ledsen bara för en anledning.
Du är inte som någon annan kille, inte som någon omogen ful äcklig svensk fjortisboy utan mer mogen och en kille som bryr sig.
Tjejer!
Hur underbart är det inte med en kille som inte bryr sig för hur man ser ut , eller en kille som bara vill hålla om en hur länge som helst?
Eller när du är ledsen och du känner hur han kommer och tar dig runt midjan vänder dig mot hans bröstkorg och kramar dig hur länge som helst utan ett ända ord.
Eller om han bara kysser dig och säger att allt kommer lösa sig, hur underbart är det inte?
Min kille gör så och med han så har jag allt.
Visst har det varit så att folk har försökt att ta honom från mig, typ biatchen från Alby och sen finns det en till som jämt frågar om min kille till hans bror.
Come on liksom! Försök hitta något eget förfan.
Ser henne inte som något hot iallafall, som hon ser ut bara skrattretande ! ;)
+ Att jag har sagt åt min kille att ignoera henne ifall hon försöker lägga till han på Facebook, och det gör han!
Ingen vill ha något som ser ut som en sneknullad gris?
Aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0