Stan!

Jag var ute idag med Akam på stan, han mötte mig i Ropsten för vi skulle prata om vad som hade hänt och allt.
Han hade velat träffa mig i flera dagar och jag hade dissat honom i två dagar på rad och nu då klockan halv åtta eller något sånt så bestämde jag mig för att träffa honom efter allt tjatande. När han kom till Tunnelbanan kramde han mig lite längre än vanligt, det blev rätt tyst men sen började vi prata så jag följde med han till stan för han skulle käka och sen började vi prata om det som hände.
Jag har accepterat hans förlåtelse om att han kallade mig fula saker men jag har fortfarande och kommer alltid ha svårt att smälta det han sa om Felicia & Alicia.
Men iallafall när vi satt på Mcdonalds så kunde jag inte låta bli att hälla ketchup över hans ansikte. det lättade iallafall lite grann.
Sen blev klockan tio och säkert fem av hans ex stötte man på inne i stan och massa skumma kompisar till han..
Sen till det värsta, vi mötte på Dans EX!
Min killes ex, jag tycker inte så värst mycket om henne överhuvudtaget
En sigenare..
Akam försökte dra mig dit men ja ville inte, haha gud ja ba neeej släpp mig och blev galen och rev han haha, men jag lär säkert få ett blåmärke av hans stora hand..
Och han hade den snygga fejk Dolce&Gabbana tröjan på sig. ;)
Och sen blev jag jätte glad för han sa till mig att jag fick göra en sak, men kan inte skriva ut det på bloggen eftersom att någon kan bli sårad, snyft (inte) HAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0