Du vet vem du är!

Tror att du kan få vem/vad som helst va?
Du får ingenting din jävla b*gjävel gå och skjut dig själv ingen skulle bry sig om dig bara skratta!
Jag skulle rå skratta åt dig din fjolla!
Gå och skaffa dig ett liv och flytta ut härifrån förfan idiot!
Får en av mina vänner att fälla tårar för dig dööö!
DU FÅR INGENTING. ABSOLUT INGENTING.
För du är så jävla FUUUUUUUL.
Du kan dra åt helvete din snuskiga slaskf*tta..
gör nåt åt din ACNE för i h*lvete! 
Om så mycket som en halv skvätt saliv kommer på mig i ansiktet kommer jag trycka in dina ögon och slå ut alla få tänder du har kvar i käften och sparka sönder hela dig!
(Tack och hej din missbildade vanskapta gris.)
P.s 
Jag hatar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0