Få se vad som händer idag!

Tänk om jag möter bögen i stan idag när jag är ute med Alicia och fellan?
Vad ska jag göra och hur kommer jag reagera?
Jag kommer undervika honom men om han gör något som får mig att bli irriterad så får han skylla sig själv helt enkelt eller vad tycker ni?
Aja det spelar ingen roll för mig iallafall har två tuffa pinglor som står på min sida haha!
Just nu sitter vi i personal rummet och skriver lite och fan vad det ska snöa suuuck!
Annars känns livet bra igen och jag känner att allt är på sin plats och ska verkligen sitta där också.
Dock kan Akam bara glömma att han ska förstöra för mig bara för att vi har det så bra!
Han är så nolifer!
Bild för några dagar sen gud vilken bild brist man har! :S


Kommentarer
Postat av: Frida

Du har en award att hämta på min blogg :D Gå in och kolla så förstår du vad jag menar ;D!

2010-01-29 @ 08:37:00
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0