Februari, planer osv!

Det är mycket som händer känns det som faktiskt, fyra vänner till mig fyller år denna månad!
Alicia blir femton år den 6 februari, Felicia blir 15 den 18 februari och Adrian blir 19 den 20 februari och Emelie blir 17 den 12, Grattis till er alla <3!
Iko iko!
Så den 6 skulle ja kanske gå på clubbfest få se hur det blir med det överhuvudtaget men sen den tolfte så funderar jag på att åka ner till Linköping och fira hennes födelsedag blev ju ändå bjuden och då är jag där i två dagar!
Sen den 19 februari ska jag sova hos Felicia och då kommer Alicia också och vi ska sova i hennes lilla stuga blir säkert kul :)
Och den 20 februari kommer Nathalie hit och jag säger bara FUUUUUUUCK vad jag har saknat henne! :'s <3
Amanda kommer nog troligtvis komma hit snart också, wwie! :D
bilden e från sundsvall!
(inget me inlägget att göra)



Kommentarer
Postat av: fellan

tack<3

2010-01-30 @ 14:54:49
URL: http://chanelzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0