Hemma nu!

Efter att ha fått rensa mina tankar med Freja så kändes allt mycket bättre har haft en seg kväll med både tårar och ja inget känns som det kändes förrut längre, vet inte hur det kommer att bli nu längre och jag har mycket att tänka på.
Iallafall jag kom as mycket försent så stackars freja fick vänta på mig ca en timme i slussen men sen fick vi nästan springa till bion, köpte en stor läsk och bilar haha!
Ärligt talat jag brukar inte bli rädd men det här var första gången som jag flög tio meter högt upp från stolen och skrek rakt ut i Salongen!
Jag & Freja kurrade ihop oss som två små bollar nästan och tänk va vad en film kan ställa till med, jag vågade inte gå hem nästan och jag var tvungen att göra en comeback på vägen hem! (Alicia du vet vad jag menar)
HEHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0