Inget partyhumör

Party i fruängen?
Åh nejtack.
Känner mig helt slut efter igår dan var här och därför var min uppdatering sugig!
Vi kollade på film och åt en massa chips haha sen somnade han och jag somnade lååångt efter han sen åkte han hem runt ett idag men han glömde sin tröja här naw nu har jag nåt att sova i iallafall..
Och det var menningen att jag skulle ha åkt till Norsborg för att ha träffat en gamal barndoms kompis men det blev inte så, och nu vill en killkompis att jag ska åka med han till fruängen på ett party, eller ja det skulle vara rätt lugnt men jag känner inte för det alls haha!
Är trött och orkar inget mer än att vara hemma faktiskt.
Men nu tänker jag iallafall kolla på film och snacka lite i telefon, myspys!
Kommer uppdatera lite mer i natt!
Ha en trevlig kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0