Jag är hemma nu!

Nu är jag hemma och håller på med läxan samtidigt, snyyyft! 
Men men är det någon som vet vad ordet Prolog betyder isåfall skriv det här i kommentarsfältet, ni får en länkning!
Hm hm jag och Alicia fick damp på So lektionen eftersom Akam (min killes bror) började skriva med mig igen och då sa han bland annat att min kille är otrogen och allt vad han kunde komma på!
Sen sa han bland annat att han bara playat Felicia och bara ville ha sex med henne, fy säger jag bara.
Han är avensjuk på mig när det gäller mitt perfekta förhållande..
Jag är trött på honom och hans svartsjuka!

En gammal bild på mig alicia & felicia!



Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Kikar in och önskar dig en fin kväll!



Kram /M

2010-01-27 @ 18:14:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: fellan

jag visste det, jag visste det.. fy fan. jag känner just nu att jag aldrig tänker bli ihop me nån igen.. jag blir ju fanimej bara playad hela jävla tiden, det finns ingen normal kille som man kan va tillsammans me utan alla bara ljuger.. jag tänker aldrig bli ihop me nån igen.

2010-01-27 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0