Jag är Lyckligast!

Hej och förlåt för dålig uppdatering alla sötnosar men jag har verkligen inte velat och haft tid för att blogga överhuvudtaget eftersom min älskling var här idag hela dagen!
Han åkte härifrån nyss ÅÅÅH säger jag bara!
Allt var så himla mysigt idag vi tittade på film och hade världens längsta kyss stund wie allt kändes så jävla magiskt, tills akam började igen då men nu är det så att dan står på min sida och jag börjar från och med nu att radera hans SMS utan att ens öppna dom gud vad jag är smart!
Jaja slut snackat om honom för min del.
Vi åt pommes med Entrecote och han gillade det hehe.
Varför älskar jag dig så mycket?
Ditt leende får mig att smälta och jag offrar allt för dig som du för mig, från och med nu är vårat förhållande så starkt att ingen kan bryta det någonsin..
:)
Det är så många som klagar på mig att jag är tillsammans med en kurd och att han endast dissar mig och ibland dissar hans utseende.
Utseendet är det inget fel på inte vad jag tycker, och jag går endast på insidan.
Dem tre ord han säger till mig får mig att vilja expoldera av lycka.
Jag älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Varifrån kommer din kurd? :)

2010-10-15 @ 12:52:32
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Rocky

Hej!



Lyssna inte på va folk säger de ditt hjärta,

Han e värdens snällaste kille och han e Bäst ;)

2011-02-07 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0