Nattie & Jessie!

Jag kommer aldrig någonsin glömma er, aldrig!
Har sätt både dåliga och bra sidor från er och det ända jag kan säga nu är att jag saknar er.
Alla minnen jag har med er får mig att skratta!
Jag minns en gång att jag och Jessica hade jätte tråkigt och bestämde oss för att ha matkrig och jag tryckte upp en semla i Ansiktet på en Personal och han blev skit förbannad haha!
Och alla nätter jag Nattie Jessica och fula ellen snodde telefonen och pratade hela nätterna när dem glömt låsa telefonrummet!
Eller dem nätterna vi smygit ut på nätterna och sätt folk smyga i buskarna, vi bestämde oss för att ringa polisen! 
Haha
Eller den gången vi slog oss in i dårhuset, alltså ett övergivethus som sägs ha varit ett dårhus i dåtid.
Huset var genom ruttet och luktade mögel, det var skit läskigt, Malin hade tänkte skrämma oss med Bea och Sandra..
Eller den gången vi hade jätte tråkigt och tog oss in i dushskåpet och tog ut massa schampoo och balsam och sprutade det på väggarna..
Eller den sorliga gången då du fick nog och slog sönder två stora fönster, eller den gången i korridoren när allt det där andra hände.
Allt var sönder slaget senare..
Vi var tvungen att åka till Ikea , tack vare oss men vi fick ju åtminstående nya möbler!
Tack Nattie och Jessie ni har stöttat så otroligt mycket ni förstår bara inte.

Kommentarer
Postat av: T I N A *fotoblogg*

fin blogg (:

2010-01-15 @ 07:02:44
URL: http://thegreengirl.blogg.se/
Postat av: D

Hej jag håller med dig om den där "kända bloggaren"

:)



Förresten Snygg blogg :D <3

2010-01-15 @ 07:46:40
URL: http://diiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0