Nu är jag hemma..

Det var rätt udda idag faktiskt, men skit kul när vi snackade massa skit om horan bella haha en 96:an som ska slå och knulla upp mig haha!
Naw aw men det var så kul att få ut sin ilska på någon hörde hur mycket hon tog åt sig!
Missade fyrverkerierna i Slussen och självklart kom en massa turkar och ville ha mitt nummer och äcklade sig men vem bryr sig man bor ju som sagt i Stockholm..
Men sen när jag stod och väntade på bussen på darlkarlsvägen stod det tre as schysta tjejer i 16 års åldern och snackade vi började snacka och slutade med att vi bytte nummer vi fick dock stå under busskuren och kolla på raketer haha!
Sen ringde Dan älskling och hans kompisar också dem önskade mig ett gott nytt år jätte kul att dom ringde!
Just nu har jag lite huvudvärk men hoppas det går över snart ska nog sova nu för jag är jätte trött!
Godnatt alla läsare Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0