Om just Vänskap.

Kan ni tänka er att ni kommer till en ny skola, alla är helt olika.
Först umgås man med flera men bara under en period, och sen helt plötsligt ändrar man umgänge?
Sen hittar man andra som man aldrig tror att man kan passa ihop med.. fast det är helt tvärtom igentligen!
Och idag så har jag träffat just två speciella tjejer som jag tycker är rätt lika mig.
Alltså det jag menar är att man kan prata allt med dem och man känner att man litar på personerna också.
Vi har bråkat nån gång då och då men bara små onödiga saker som ex vart vi ska vara och att alla tycker olika hela tiden, men vi alla har lika dålig humor och jag tycker det är sjukt kul faktiskt, det kan inte gå en kvart utan att vi gap skrattar åt någonting.
Jag tycker alltid att det är lika roligt att komma till skolan och se dom haha. :D
Dem känns som äkta vänner, Alicia & Felicia.
Som jag känner nu är dem mina bästa vänner! <3






Kommentarer
Postat av: Sophie

Ibland har man tur ;)

2010-01-19 @ 11:58:13
URL: http://lillevan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0