Vad är man utan vänner?

Jag undrar hur det skulle vara att inte ha någon att vända sig till eller att få vara med?
Hur skulle det kännas utan vänner?
Tänk folk som blir utstötta eller mobbade, hur mår dom igentligen?
Jag skulle hellre dö än att vara utan vänner.
Vänner ska man kunna lita på, prata med och bara umgås.
Jag har ett par vänner som jag verkligen tycker om och ja jag lägger upp en bild på dem :)

Me alicia & Felicia. 
Två riktiga pinglor! Jag tycker dom är som bäst, absolut högt upp på listan. :)<3
ja
Jawahir en gammal barndomskompis, jag saknar henne men vi ska ses nu till skolstarten <3!
Ajifatou jag saknar dig och älskar dig som min bästavän. Du är äkta rakt igenom!<3
Malcolm och Brandon.. Bra kompisar som stöttar en, världens bästa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0