Vad händer idag då?

Hej och godmorgon hallongelen, är allt bra med er?
Själv så är det helt OK vaknade just nyss upp och det är ju helt sjukt på en lördag (?!)
Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt!
Felicia och Alicia skulle ju sova här idag men jag vet ju inte om det blir av pga av Alicias mamma och mina egna som nu för tillfället sover som stockar.
Men om vi inte får så kan vi fika i stan idag fixat lite cash ifall Alicia kan följa med nu då!
Jag har dock inget busskort och Freja ville träffa mig idag efter skolan och jag sa ja, shit vad dum jag är. Jag glömde helt bort att jag redan skulle vara med fellan & lizia!
Men jag kan bara inte skita i dom eftersom vi redan bestämde från igår så jag får sms:a Freja sen när hon vaknar att jag inte kan idag, men jag väntar först tills jag vet om Alicia kan komma eller inte, Aja har Saknat Freja! <3
Men jag uppdaterar innan jag drar sen med bilder!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Godmorgon! <3 :)

2010-01-23 @ 09:46:26
URL: http://pussparumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0