04:24

Haha och jag som lovade mig att lägga mig *i normal tid*
Jag har vänt på dygnet igen grattis till mig haha. 
Jag har bestämt mig för videoblogg imorgon antingen eller utan baby haha!
Ska ju antagligen träffa honom idag, vad som än händer så tänker jag inte blogga mer för i natt.
Men ska inte sova riktigt än! :)
Kollar på lite bilder med mig fellan och alicia, skrattar jämt.
Haha förresten alicia, visste du om att fellan vill bli blond?!
Och hon ska börja med det snart..
Kanske du också borde färga ditt blondt igen, tre blondiner.. wooho isåfall.
På bilden är det Felicia och Alicia :-)

Kommentarer
Postat av: lina

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

2010-07-19 @ 12:15:58
URL: http://lawliet.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en super snygg T-shirt. Du får själv välja vilken färg du vill ha. Hoppas du är med.



Kramis <3

2010-07-19 @ 12:43:50
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0