20 saker!

Jag har insett att min senaste kyss: Betydde grymt mycket för mig.
Jag pratar: Hela tiden.
Jag avskyr när folk: Snor mina bilder och snackar skit.
Min bästa vänner är: Alicia Felicia Merita och Hugo tralalala.. ♥
Min första vän heter: Anton.
Kärlek är: Det bästa som någonsin hänt mig!
När jag borstar tänderna: Så gör jag det i 10 minuter.
När jag lagar mat: Så bränner jag den.
Jag tänder på: Min kille såklart.. ? ;)

Jag är rädd för: Brännäslor, Blev skrämd som liten.
Den värsta känslan är: Att bli hämtad med polis och bli inlåst på anstalt.
Den bästa känslan är: När jag och Dan pratar om framtiden vi ska ha ihop!
Jag är bäst på: Att sjunga, blogga och dansa i think ;)
Jag är sämst på: att vara sämst.
Om jag va ett djur skulle jag vara: Lejon.
Min mobiltelefon är: Sony Ericsson!
När jag vaknar på morgonen: Kollar jag mig i spegeln
Just nu tänker jag på att: jag saknar Alicia!
Bebisar är: Underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0